Loes2012.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Loes

Nieke

Hee Loes!! Wanneer vertrek je ook alweer precies? In ieder geval wil ik je een super goede reis toewensen en heel veel plezier!!! Ik hoop dat je er volop van gaat genieten. Ik ga je verhalen zeker lezen. Liefs, Nieke

Marcel

Hoi Loes, Vandaag is de grote trip begonnen. Ferry heeft je vanmorgen op het vliegtuig naar Sint Petersburg gezet. Veel plezier op deze grote ontdekkingstocht en we zullen je avonturen zeker gaan volgen op deze site.

Groetjes,

Marcel, Sandra, Vlinder en Zilver

T.Truus

Hallo vakantiegangers, wat klinkt dit allemaal gaaf, aleen die vele vele uren in de trein lijken mij nou niet echt je van het, maar je moet er wat voor over hebben om ergens te komen en dan is het achteraf natuurlijk meer dan de moeite waard. Jammer dat je nog geen foto's hebt geplaatst, nog steeds geen kabeltje???? Ik wens jullie allebei een onvergetelijke reis en sla al die onuitwisbare mooie momenten op in je hart. Heel veel plezier samen en GENIET...GENIET want voordat je het weet ben je weer terug in ons kleine landje, waar het overigens op dit moment lekker warm is, dus eindelijk voor ons is de zomer begonnen.Liefs xx

Tiara Tours