Loes2012.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Loes

Reacties

Reacties

Nieke

Hee Loes!! Wanneer vertrek je ook alweer precies? In ieder geval wil ik je een super goede reis toewensen en heel veel plezier!!! Ik hoop dat je er volop van gaat genieten. Ik ga je verhalen zeker lezen. Liefs, Nieke

Marcel

Hoi Loes, Vandaag is de grote trip begonnen. Ferry heeft je vanmorgen op het vliegtuig naar Sint Petersburg gezet. Veel plezier op deze grote ontdekkingstocht en we zullen je avonturen zeker gaan volgen op deze site.

Groetjes,

Marcel, Sandra, Vlinder en Zilver

T.Truus

Hallo vakantiegangers, wat klinkt dit allemaal gaaf, aleen die vele vele uren in de trein lijken mij nou niet echt je van het, maar je moet er wat voor over hebben om ergens te komen en dan is het achteraf natuurlijk meer dan de moeite waard. Jammer dat je nog geen foto's hebt geplaatst, nog steeds geen kabeltje???? Ik wens jullie allebei een onvergetelijke reis en sla al die onuitwisbare mooie momenten op in je hart. Heel veel plezier samen en GENIET...GENIET want voordat je het weet ben je weer terug in ons kleine landje, waar het overigens op dit moment lekker warm is, dus eindelijk voor ons is de zomer begonnen.Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours