Loes2012.reismee.nl

Hallo allemaal!

Hallo!

Even een heel snel bericht vanuit Yekaterinenburg in Rusland.

Het gaat allemaal goed gelukkig. Spreek helaas nog steeds geen Russisch en zij helaas nog geen Engels, maar op een creatieve manier begrijpen we elkaar. En de mensen zijn tot nu toe ook allemaal heel erg vriendelijk.

Yekaterinenburg is de derde stad in Rusland die ik bezoek. Maandag 11 juni ben ik begonnen in St. Petersburg. Wat een mooie stad! Het voelt alsof je in een museum rondloopt!

Woendagavond 13 juni ben ik vervolgens met de nachttrein naar Moskou gegaan. Een indrukwekkende stad, maar wat minder mooi dan St. Petersburg.

En eergisteravond dan in Yekaterinenburg aangekomen, en dat wil dus ook zeggen: officieel in Azie!Benvandaagook naar hetpunt geweest waar de grens ligt. Beetje vreemd: een voet in Europa en een in Azie.

En vannacht vertrek ik met de trein naar Irkutsk bij het Baikalmeer. Hier zal ik twee dagen blijven, voor ik vertrek naar Ulaanbataar in Mongolie.

Helaas kan ik geen foto's er bij zetten, want ik ben de kabel voor het fototoestel vergeten... Sorry!

Tot snel!

Groetjes Loes

Reacties

Reacties

Ben

Leuk om te lezen, dat je mooie dingen beleeft.
Veel (reis-) plezier verder.

simone

Leuk dat het zo goed gaat! Maar wel een beetje jammer van de foto's... ;)
Groetjes

Diederik

Gelukkig kom je nog in China daar zullen ze vast wel fotocamerakabeltjes hebben :)

Greetz

Line

Veel pezier Loes!!

Michiel

Ha Loes,

goed te horen dat je het naar zin hebt! Irkutsk is super, geniet ervan. Pas straks op voor de theehuisjes...

X

T.Truus

Hey die Loes, wat leuk om je op deze manier te volgen, wel jammer dat je nog steeds geen Russisch spreekt dacht dat jij dat wel snel zou overnemen. Maar met handen en voeten taal kom je ook een heel eind begrijp ik. Ik hoop dat je nog heel veel plezeir van je reis gaat ondervinden schat,. Heb maar een goede boodschap voor je en dat is: "GENIET" zoveel als je kunt. Liefs en tot....het vlgd veslag.

Iris

Loes!
Nice om je zo te volgen =)
idd jammer van de foto's, maar had ook niet anders van je verwacht jij als technicus.. Veel plezier!! En pas goed op jezelf! xx

Nieke

Hee Loes! Fijn dat het goed gaat! Haha, echt iets voor jou om die kabel te vergeten. Koop er in China maar eentje, want wij kunnen natuurlijk niet drie maanden zonder foto's van jou en je avonturen! Geniet ervan! liefs, Nieke

Marcel

Klinkt goed allemaal.
Maar geen foto's...snel een kabeltje kopen dan, zou zonde zijn als de foto's verloren gaan.
Veel plezier verder!
Hier gaat alles goed de kids.

Groetjes,

Marcel, Sandra, Vlinder en Zilver

Rob

Brrr, klinkt koud. Veel plezier!

Leonie

Nu Nl het EK vroegtijdig heeft moeten verlaten zal Ferry wel snel jouw kant op komen ;)!
Geniet ervan!
- X - Leonie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours